måndag, december 5

Måndag

Helgen har gått i ett.
Jag och syster åkte till moster Lotta och julbakade i fredags.
Bakade grötbröd och lussebullar med fyllning, mmm.
Åt och drack gott och sov över där sen.

Syster med mjöl i hela ansiktet för det hör ju till liksom =)

Käkade god "hotellfrulle" innan Frida hämtade upp mig vid 12 och
vi drog mot Karlstad.
Kikade lite på stran, tog en öl på O´leareys, bubblade i poolen,
åt och tog ett kik på "Koriander", en mysigt loungeställe med dans om man vill.
Kan tänkta mig att det är supernice på sommaren
så det kanske får nog bli ett besök dit då.

Var lite trötta igår men hem kom vi efter helgens andra hotellfrulle.
Blev bjuden på kvällsmat hos familjen på kvällen.
Har haft en  mysig helg rakt igenom !!

Såg denna lappen på dörren ut till Saras växthus.
Faster Bitte som har skrivit den och den har gått hänga kvar.
Blev lite nostalgisk och sentimental när jag såg den.
Saknar dig ♥

Måndag och ny vecka och nya tag, igen...
Måste skärpa till mig med träningen och detta fuskandet,
nu är det hårdkörning fram till jul och där med basta !!
Ingen idé att klaga på sig själv och kroppen när man inte gör något åt det,
så dags att ta tag i det igen !!

5 kommentarer:

Louise sa...

Tack tack! :) Ja det känns så kul att börja plugga :) Får hoppas att jag kommer in på fritidsledarlinjen sen bara!

Ja du verkar haft en kanonhelg! :) Mysigt med hotell!

Ja faktiskt så hittade vi i stort sett allt vi skulle ha, 2-3 st till så är det klart! Skönt att slippa stressa med det sen!

Bettan sa...

Låter som en trevlig helg...:)

Den lappen går bara inte att ta ner....
Den har sin plats där....:)

Kram

malin sa...

ja myspys på hög nivå! ;)
janjag brukar oftast vara ute lite i sista minuten så det känns skönt att fått tummen ur och fixat klart det! =)

låter som du haft en bra helg! =) kram

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

Haha ja tiden springer i väg i en faslig fart.
Både första dagen och andra dagen har gått bra. Får se hur det går när man måste lämna honom. får tro att det går bra :)
kram kram

Sandra sa...

Bettan:
Ja men det förstår jag, den lär väl sitta där tills den ramlar ner om det någonsin gör det =)
Kram