tisdag, maj 31

Converse

Hade tänkt testa att köra intervallträning i spåret i dag men kände
att energin inte var på topp och vädret alldeles för varmt.
Inte för att jag klagar på värmen men behöver nog vara lite
svalare i alla fall första gången så jag inte går av på mitten.
Men det blev en lång promenad på 1,10 i alla fall.
Fick sällskap av Pär oxå och fick höra om hans New York-resa,
fasen vad häftigt det verkade, dit vill man ännu mer nu.
Jag hade lagt in en beställning på ett par snajsiga converse och dessa blev det,
bra att han köpte ett par med färg så jag slapp välja själv =)


Har även slängt i en ny färg i håret, blev kanske lite för länge
så färgen blev ganska mörkt men det blir nog bra om någon tvätt.
Nu försöker jag även ha luggen ner, får se hur det går,
stör mig redan nu när jag har haft den bakåt i 1 månad.
Men det är väl en vanesak både för mig och för luggen för den
lär ju aldrig lägga sig som jag vill om jag inte tvingar den =)

Oj här satt jag och målade naglarna och så att tiden sprang iväg.
Skulle varit hos Jessica för 10 minuter sedan så dags att cykla bort nu !!

KRAM


Inga kommentarer: