måndag, maj 30

Monday

Lördagens 2x30 års kalas var trevligt.
Det bjöds på god mat, god dryck och mycket tjöt.
Blev en tur till Stadt där jag fastnade vid black jacken.
Tack Sofie och Stefan för en trevlig kväll ;)

Hittade några bilder från i fredags i kameran som jag bjuder på.

Fina Karin

Fina Mimmi

Fina Frida

Härligt att kunna sitta ute och njuta under en filt

En liten skymt av mina nya chinos om du vill se =)

Dagen igår blev mysig trots allt.
En sådan där skitdag som bara är jobbig nu för tiden med mycket känslor.
Men den blev som sagt bra.
Åkte ut till moster och åt lunch, sen åkte vi förbi moster Neta och sen vidare till mormor och fikade.
Fixade även med en grej till systers student på vägen hem,
men vill inte säga mer ;)

Åkte hem till Johanna vid 20 och kollade på "Mästarnas mästare"
som Stenmark vann och var värdig till.
Sen var det "Big brother".
En bra slut på söndagskvällen,
inte lika ångestladdat som att tillbringa den själv i soffan !!

Måndag och jobb idag som vanligt.
Känner mig taggad att gå in hårt för träning och mat nu,
hoppas det håller i sig bara men skriver jag det här så kanske
det funkar lite bättre?!
Ikväll står det box 75 min på schemat med Johanna.
Ska bli gött att få slå lite, både för kropp och knopp =)

Vad är det för jävla fel på sidan, bilderna lägger sig i början på inläget fast jag markerar mitt i texten och så blir det en rads mellanrum här efter bilderna?!
Ser ju helt fuckat ut...
Någon som kan denna bloggen och kan hjälpa mig, pleeeeas?! =)

Update: Och nu när jag kom hem så redigerade jag inlägget och nu ser det ut som jag vill konstigt men bra !!

TJIPP

Inga kommentarer: