onsdag, november 2

HEJ

Här rullar det väl på som vanligt, blir mest jobb och träning.
Känns som det händer lite grejer nu med träningen,
trappar sakta men säkert uppåt på vikterna.
Körde 3x6 repetioner med 11 kg hantel för biceps och
en gång med 13,5 kg.
Rätt så nöjd med det och dom andra upptrappningarna oxå såklart !!
Har märkt att klockan sitter lite lösare på armen och
byxorna börjar känns som dom passar lite bättre.
Men än det finns att göra och hoppas på att det händer lite mer snart !!

Har inget bloggsug alls för tillfället, får se när och om det kommer
tillbaka men ville ändå slänga in ett "HEJ".
Så du inte tror jag har gått under jorden om du nu mot alla
förmodan saknar mig?! ;)

Och det där lilla pirret i magen finns kvar ;)


Hittade denna gamla bilden på mig som liten hemma här om dagen,
rätt så söt var man nog ändå ;)

Hoppas allt är bra med dig?!

11 kommentarer:

maggan sa...

du var / är allt en sötnos!! kul md pirr i magen!! kram på dig

Lotten sa...

Har du träffat en kille!? ;-)
Söt bild på dig!!

zandra sa...

=) fin du är hörru!
de där me blogglust kommer & går.. men trogna läsare stannar alltid kvar=)

virren Vårgårda sa...

Gött att höra från dig!
Må gott.Kram Virren

Sandra sa...

maggan:
Å gullig du är =)
Ja det är kul med pirr i magen, får ta en dag och ses snart tycker jag.
Kram

Virren:
Ja kände att jag var tvungen att ge ett livstecken =)
Hoppas allt är toppen med er alla.
Kram

täng sa...

hejhallå :)
låter wonderful med pirr i magen ! Ha det toppen. KRAMKRAM

Louise sa...

Nej men så söt bild! Så söt klänning oxå! Härligt med pirr i magen :)

Sandra sa...

täng:
HOLA !!
Mmmm det är lite härligt ;)
Ta hand om dig och magen så ses vi i nästa vecka.
KRAM

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

Jag smäller aaaav! Sockersöt!
Fast du är inte söt längre för du är snögg ;) Härligt med pirr förresten ;)
kramis

ANNA sa...

jag veeet, 7dl socker i rackarna ;-) Men dom är ju såå goda! Man får inte äta dom för sent bara för då går det inte somna pga sockershock.
Hur är det med dig då? Saknar dina inlägg! Kram

Louise sa...

Tack tack! 9 kr st kostade dom bara oxå :) Hoppas du haft en fin helg! :)