onsdag, november 9

Utmaning

Kikade in på den übersköna Kristins blogg och såg att jag hade blivit utmanad
så man är väl inte sämre än att man tar den till sig och gör den =)

1. När ingen ser eller hör mig... Brukar jag sjunga med till musiken, hellre än bra.
2. Jag går aldrig hemifrån utan... Min iphone, sjukt störigt men sant att man inte kan vara utan den.
3. Min blogg heter som den gör för att... Den handlar om det som händer i mitt liv just nu.
4. Om jag vågade skulle jag... Pierca mig i kinden, så det blir sådär som en smilegrop, apcoolt ju.
5. Om tio år kommer jag att... Förhoppningsvis ha en man som jag älskar, två, kanske tre härliga ungar och vara sådär superduperlycklig ;)

Nu utmanar jag dessa fem sköna brudar, Zandra, Anna, Sara, Sofia och Anki.


2 kommentarer:

S sa...

Nä, vi är inte ihop umgås VÄLDIGT mycket bara! Man bygger rätt snabbt upp ett behov av en annan! Om det är på gott eller ont vet jag inte..! Skönt att inte bo så trångt igen iaf! ;)
Kram

Kajsa sa...

Jag sjunger också alltid med till musik när jag är själv!