onsdag, november 30

Sweet

Jag hade en supermysig helg nere i vårat avlånga land med Mr. A.
Åt och drack gott, shoppade på stan och i gallerior, fikade, umgicks och
mös såklart en massa där emellan ;)
Fick en extra natt oxå pga av den "lilla" stormen
men det gick ingen nöd på mig =)

Igår körde jag och Johanna äntligen ett pass i gymmet.
Har inte varit där på 2,5 vecka...
Men nu jäklar ska det köras.
Känns lite i axlar och rygg idag men inte så "farligt" som jag trott.
Idag står det box på schemat med Karin !!

Nu är ljusförrådet uppfyllt efter en tripp till IKEA, Mr. A
undrade om jag inte skulle ta med en hel pall istället för att fylla kundvagnen =)
Handlade ljus för 600 spänn, det är fasen till att elda upp pengarna
men skam så mysigt under tiden ;)

Hoppas du har det bra min vän !!
KRAM

8 kommentarer:

Hemma hos Elinor sa...

Ja något ska man ju göra med dom ;)

Kristin - Lilal vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

Haha det var inte liiite ljus det ;)
Ja herregud det är ju tur att man blir snyggare med åren ;)
kram kram!

Louise sa...

Vad synd att den kommit bort! Jag är väldigt glad att jag varit rädd om den och sparat den. Den betydde nog mycket för mig när jag var liten eftersom den är så välbevarad :)

Låter som du haft det supermysigt! :)

Och ljus kan man aaaaaldrig få för mycket av!

Karin sa...

Tack för förut!! Är gött trött nu=). Vi ses/hörs kram

Jessi sa...

Bra med ljusförråd! :) Kul att det verkar gå bra med mystiske mannen... ;)
Kram

Sandra sa...

Karin:
Tack själv =)
Var inte alls på topp igår men jag ska komma igen...
Kram på dig

Anki sa...

Mysljus!! Och vad mysigt med Mr A??? Jättenyfiken ju!

Sandra sa...

Anki:
Mmm ljus är mysigt i mörkret och kylan.
Och med Mr A är det oxå mysigt, kan tänka mig att du är nyfiken, kanske får du träffa honom snart ;)