tisdag, december 13

111213

Min helg har varit en blanding av allt.
Julbord i fredags som trevlig, jättegod mat och en hel del "kändisar" fram på kvällen.
Softning, promenad med moster, och vinmys med vännerna på lördagen.
Söndag innebar storstädnigen och myspys hemma, en promenad och
ett sneekpeak på Gabbi och Mattias nya hus som ska genomgå en totalförvandling.
Har dock haft en jäkla skallebank hela helgen som inte har gått över förrän idag...
Kanske borde ta tag i detta och söka för skallebanken,
såhär funkar det ju inte att ha det typ två, tre gånger i månaden?!
Helt enkelt en bra helg men en blandning av allt !!

Lucia idag och ännu ett coolt datum i kalendern.
Och denna morgon föddes lilla Elias, vännrna Kajsa och Morten
fick sin andra son och Noa har blivit storebror.
Längtar så efter att prata med henne så man får höra om allt.
Skönt att han valde att kika ut 10 dagar för tidigt och inte den 23:e =)
Sen så längtar jag ju såklart efter att träffa nytillskottet och resten av familjen !!

Two days to go ;)

Hoppas du får en finfin luciadag !! 

2 kommentarer:

Louise sa...

Det tycker jag allt att du ska unna dig! Blir så fin stämning i hemmet med en julgran tycker jag :)

Du kanske behöver glasögon? Jag får huvudvärk när jag anstränger ögonen för mycket så jag har "avlastnings glasögon" när jag tex läser, kollar på tv eller sitter vid datorn :)

Låter som du haft en supermysig helg igen! Härligt! :)

ANNA sa...

Hej, låter ju som du också har haft en väldans bra helg. Vädret var ju så himla fint också på lör eller om det var söndag så man fick ju nästan lite vårkänslor. Kanske är konstig men tycker det är skönt att slippa snön :-)
Hm dumma huvudvärk alltså! Spänningshuvudvärk kanske när det kommer på helgen? Skadar ju aldrig att kolla upp heller för då vet man ju att allt står rätt till.
Kul att A kommer i helgen :) Då får du visa han alla Lidköpings smultronställen hihii
KRAM