fredag, december 9

Julbord

Veckan som har gått har det tränats och ätits bra, men det skiter väl sig ikväll
då det vankas julbord på Harrys med kollegorna?!
Var där för några år sedan och käkade och har för mig att det var helt ok.
Är inte supertaggad nu men det blir nog skoj när man väl kommer dit.
Ska hem en sväng efter jobbet och piffa till mig så gott det går,
känner mig grymt sliten men ett försök får man väl göra.
Ska träffas här en stund innan och ta ett glas.


Vad ska du göra i helgen?!
Hoppas du får en toppenhelg i alla fall !!

Nu ska jag snida ihop en fruktsallad till lunch,
lite smalare lunch än vanligt med tanken på julbordet ikväll !!

KRAM

12 kommentarer:

maggan sa...

Låter trevligt med julbord. Vi drar ju i morgon på julbord på bohusgården, ska bli skojigt! Vi får försöka få ihop en date nästa vecka! kram

ANNA sa...

Åh gud va gott det lät med julbord! Kommer säkert bli super trevligt :-) Jag ska hem till min pappa som fyller år men sen vet man aldrig vad som händer så kanske syns på stadt ;-) Om inte, ha en trevlig kväll. Kram

Sandra sa...

maggan:
Ja det ska bli nice, tror jag har ändrat inställning nu när man snart är på väg hem för att piffa till sig =)
Just det ja, ha det så mysigt !!
kra,

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Guud va gött med julbord. På söndag är det dax för mitt första för i år!
Ha en trevlig helg! kram

Emelie sa...

Ha en riktigt rolig kväll nu snygging! Synd att ja inte hittade dig ett par brallor :((

Jessica sa...

Vad gött med julbord! Mitt jobb har oxå julfest ikväll, på arenan..brukar bli ganska hårt festande. ;-) Men i år sitter jag hemma med bebis istället, lite skillnad. hehe Ja, hemmabakat är allt gott!
Hoppas att du har en riktigt trevlig kväll med kollegorna!
Kramis

Lina sa...

har inte läst på länge men nu fick jag ju massa att läsa om. jätte roligt juh...

vi måste få till en träff snart igen... fast dec blir ju trångt som vanligt.. =) Hur gör du på julafton iår? Kraaam

Sandra sa...

Emelie:
Kvällen i fredags blev trevlig trots gamla byxor ;)
Hörs om fika i veckan då !!
Kram

Louise sa...

Du kan ju skaffa en liten julgran :) Finns ju söta små att köpa utanför hjertbergs :)
Jag har sagt att jag ska ha en riktig gran varje år! En plastgran kommer bara in om någon i familjen blir allergisk.

Åh tack vad gullig du är! :) Hoppas du haft en riktigt fin helg du med :)

ANNA sa...

Ja jag längtar tills man kan börja inreda och allt är klart liksom med försäljning och flytt. Blir ju så mycket att tänka på nu när allt är på samma gång, jul, nyår och flytt. Hoppas du haft en bra helg annars och att vi får en liten uppdatering snart :) Kram kram

Susse sa...

Hej.
brukar läsa din blogg ganska ofta, även fast jag inte känner dej eller vet vem du är =) tycker du har en bra blogg.

Tittade i senaste "mersmak-tidningen" idag och såg din kompis Frida där.
Undrade först varför jag kännde igen henne, men så kom jag på att det var igenom din blogg =)

Sandra sa...

Susse:

Hej & tack !!
Vad skoj med en "ny" besökare som ger sig tillkänna, det uppskattas ;)
Haha ja hon har ju funnits på några kort här i bloggen under åren =)
Hoppas du får en bra dag !!