onsdag, december 28

London

Gick upp till gymmet igår efter jobbet.
Väl där så blev det lite lyft i vikterna och sen fick Jocke och Daniel övertalat mig
att vara med på ett spinningpass.
Var säkert 6 år sedan jag var på ett sånt sedan.
Gick med mamma och pappa på ett så kallat klassikerpass med ett uthållighetspass
på 45 min och sen spinning på 1 timma direkt efter.
Men jag hoppade upp på cykeln och genomförde passet,
trodde jag skulle ramla av dom första 10 min men jag hängde i och svettades som en gnu.
Bokade mig och Johanna till nästa tisdag, får se om jag får med henne på en premiärtur?! =)
Var helt ok kul och blir säkert roligare ju mer man kommer in i det.

Idag tror jag även att det blir en liten weekend färdigbokad med Mr A och
ett kompispar till honom i början på februari till London.
Ska bli supermysigt att åka iväg på en minisemester ihop ;)
Är tänkt att vi ska kika på A:s lag i fotboll om vi får biljetter,
ska bli skoj att gå och kolla på en sån stor arena, kan tänka mig att det är mäktigt.
Sen ska det väl strosas runt, äta gott och mysa,
London har ju en hel del att erbjuda.
Mysigt ska det som sagt bli !!



















Ååå kollade igenom lite bilder från Thailand nyss och blev akut sugen
på en resa till värmen,
kanske skulle råna en bank eller försöka vinna på lotto?!

5 kommentarer:

Hemma Hos Elinor sa...

Va kul att åka till London :)
Säger samma om att åka till värmen - nuuu. Men bara pengarna som fattas..

God fortsättning.

ANNA sa...

Åh London är bäst! Där har jag bott i 2 år :-) Gu så mysigt med en weekend...ni måste åka till Portobello i Nottinghill då, ah finns så mycket saker att göra :)

Louise sa...

Åh vad härligt att åka bort! Jag skulle vilja åka till Skottland och sova i ett stort slott, gå på mysiga pubar och naturen ser så fin ut på bilderna därifrån :) Sen låter det så himla mysigt när skottar pratar oxå ;)

Jessica sa...

Å vad kul och mysigt att åka till London, dit måste jag oxå åka någongång...har aldrig varit där.

Thailand skulle ju inte vara fy skam heller, vi var där för nästan exakt ett år sedan. Kollade på bilderna häromdagen, och fy vad man längtade tillbaka..men det lär väl dröja innan man kommer dit igen. ;-)

Ja, C är allt glad att det börjar bli klart här inne. Nu har vi "bara" allt utomhus kvar, snacka om evighetsprojekt! ;-) hehe

Gott nytt år på dig med! =) Krams

Louise sa...

Man har ju vissa ställen man vill åka till som är ett måste och skottland är verkligen ett av dom :) Australien är oxå ett men det är så förbaskat dyrt med biljett!

Tacktack! :)

Gott Nytt År till dig med! :)