onsdag, december 21

High heels

Helgen med Mr A var supermysig HELA helgen.
Har myst, myst, umgåtts med familj och vänner, pysslat, varit på första bion,
kollat på fotboll och myst lite till ;)
Synd bara att tre nätter går alldeles för fort...
Men har fyllt på puss och mysförrådet för ett tag i alla fall !! 



















Dessa skorna fick jag av Mr A i julklapp.
Har aldrig gått i sådana höga klackar förut men nu jäklar ska det övas
för det är grymt snyggt bara liiiiite ovant =)
Jag provade dom när jag var och hälsade på hos honom och
det hade han koll på minsann ;)

Kolla in dessa armarna, sådana strävar jag efter att få.
Kör på med träningen som vanligt men efter nyår är det nya tag 
och då JÄVLAR !!












Denna ryggen och dessa snygga axlarna är oxå något som jag vill ha.
Ska lägga om kosten och träningen och sen KÖR VI, jag och Johanna.
Hon har ju förvisso mer konturer och mindre fett redan nu men
jag får ju utgå från mig själv !!

Dags att pysa till gymmet för ett bröstpass och cardio på det sen !!
Bör tilläggas att jag har grym träningsvärk från benpasset i måndags och
rygg och axelpasset igår, men det GILLAS, då har man tagit i rejält !!


10 kommentarer:

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Låter som du haft det väldigt mysigt!! Roligt! :-)
Snögga skor du fick då, verkar ju som du fått tag i ett riktigt kap!

Åh, ge mig lite motivation. Har "bara" kört Zumba en gång i veckan på sista tiden. Vill ju träna MER!

maggan sa...

SNYGGA SKOR!!!! han är en keeper=)) mysigt! kram

Sandra sa...

maggan:
Visst var dom snygga, nu ska man bara försöka gå i dom utan att det ser ut som man har skitet på sig =)

Tror fasen han är en keeper alltså, känns otroligt bra i alla fall ;)
Kram på dig

Karin sa...

Jätte läckra skor! Du får väl öva som en tok nu då så fort du kommer hem, på med klackarna å sen är det bara å flänga runt som vanligt =). Snart kommer du att ha svårt att gå i skor utan klackar ;). Ha nu en riktigt god jul så ses på på juldagen!
Massa kramar <3

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Ja jag tar gärna lite sällskap!! Lättare och roligare att komma ut då!
Jag var ju ute och gick/sprang en sväng varje dag förut, men efter vi kom hem från Turkiet i oktober var det ju så himla kallt ute så jag tänkte flytta in på gymmet istället nu.
Vart tränar du förresten?
kram

Sandra sa...

Karin:
Ja visst var dom, han kan Mr A ;)
Haha ja det blir till att öva, öva,öva, så kanske man kan strutta runt i dom om ett tag och känna sig rätt så bekväm?!
Det är ju riktigt snyggt med klackar så det vore ju skoj !!

GOD JUL till dig och familjen oxå vännen !!
Ses på juldagen för PARTY, PARTY !!
Kram <3

Jessi sa...

Snygga skor! Hoppas du lyckas gå i dom oxå nu... ;)

ANNA sa...

Önskar dig en riktigt God Jul också min fina bloggvän!
Ha en riktigt mysig jul och ett galet nyår i dina fina pumps ;-) KRAM

Jessica sa...

Det verkar som att ni hade en riktigt mysig helg du och grabben. =) och vilken fin julklapp, riktigt snygga skor! Vilket kille som la det på minnet, håll i honom..dom växer inte på träd!haha ;-)

Hoppas att du oxå får en riktigt bra och mysig jul! =)
Kramis

S sa...

AAHHH!! Kul med träning själv har jag inte rört mig sen i augusti någon gång, gått upp tre kilo! hahha OHHJA!! Måste köra igång jag med och det känns bra med nytt år och nya tag då! :)

Njjaaa vi dejtar fortfarande bara! Jag känner inte att jag har bråttom så vi tar det lugnt! Ingen idé att stressa in i något och sedan bara lägga en till kille på högen! ^^

Kul att det går så bra för er!

Massa kramar