fredag, oktober 7

Gulliga unge

Fick ett mail av Nadja här om dagen om en sak som Saga hade
sagt på planet till Turkiet.
Var så gulligt så jag måste bara skryta lite om det här =)

Samtalet mellan mamma Najda och dottern Saga 4 år:
-Saga frågade mig hur hon kommr att se ut när hon blir stor?
Ja sa jag, du kommer nog bli lik mamma, pappa, kanske farmor
eller mormor.
-Hur vill du se ut frågade jag?
Hmm Saga funderade knappt en minut:
- Jag vill se ut som Cornelia eller Sandra.
- Sandra?
- Ja som Sandra, mamma jag längtar efter Sandra !

Hur gullig är i inte ungen eller?!
Jag smällte i alla fall när jag fick detta mailet,
så den ungen ska jag se till att krama om snart ;)



3 kommentarer:

zandra sa...

Tack så mycke=)

Va gulligt sagt av henne!! =)

maggan sa...

Gulligt!!!

Cornelia sa...

Haha, vad gulligt! Klart hon vill vara lik någon av oss ju! :-)