tisdag, oktober 11

Mått

Gjorde något igår, vad vet jag inte med nacken på träningen
så idag har man gått och dragit på sig en nackspärr.
Garderade mig med en halsduk och hög tröja
så får vi hoppas att det inte blir värre?!
Än så länge funkar det men det ger ju lite
skallebank oxå som är störande.

Något som dock är positivt i alla fall är ju att när jag mätta mig på kroppen
igår så har jag minskat lite på centimetrarna runt omkring den senaste månaden.
Ingen raketnedgång men man får väl vara glad för det lilla,
det ger ju lite inspiration i alla fall.

Midja - 1,5 cm
Armar - 1 cm
Lår - 0,5 cm
Troskant - 3 cm
Kärlekshandtag - 6 cm
Bröst - 4 cm

Men än är jag inte nöjd utan mer ska jag ner men det kommer väl.
Får väl tänka på att jag förhoppningsvis bygger lite muskler nu när när man styrketränar
så får väl inte stirra sig helt förstörd på att man inte minskar en massa heller.
Men fettet ska ju bort och det är på väg, lite mer löpning på det oxå så ska det nog gå !!
Ikväll blir det, löpning, fotokurs och sen DH-mys hos Annah !!

1 kommentar:

zandra sa...

fasiken va duktigt du är!!!