torsdag, oktober 13

Vantar, ja tack

Gav mig ut på en rejäl PW förut efter en sväng i "utomlands".
Tog bara på mig tights, och en tjock tröja men skulle behövs vantar,
shit vad kyligt det var men jag masade mig runt på 1 h och 18 min.
8,5 km blev det och en bra snittid på 9.13 min/km.
När jag kom i skogen vid Råda källa så kom jag på att det kanske finns älg där
men så såg jag några gå lite längre fram så jag kände mig rätt trygg.
Men när jag kom ikapp dom högst upp i backen så var det en jag kände och
han undrade om jag hade sett älgspåren i vägen?!
Nopp dom missade jag och tur var väl det för då hade jag väl hunnit bli rädd.

Har haft en soft kväll här hemma.
Kockade ihop en god äggröra med ägg, keso, grädde och skinka
och babyspenat till det.
Riktigt gott och fluffigt blev det !!
Har målat naglarn, kollat på "Bonde" och haft en mycket trevligt samtal ;)

Men nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film,
är ju ledig imorgon så det funkar ju.
Sover ju pissigt för övrigt ändå !!

TJIPP

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var oxå ute och gick förut men jag var utrustad med vantar och det var ju tur för mig =).
Hoppas du får en skön dag i morgon! Själv åkte jag på att jobba.
Vi hörs! Ha det gött!
Pok

Sara sa...

Tack för gissningen! Vi får se vem som kammar hem det, just nu hoppas jag på Johan! Hans datum ligger närmast! :)

Ingen dålig lillasyster du har heller du! :) hatten av för henne!

Anki sa...

Vem pratar du med!?!?!? Kram

Sandra sa...

Anki:
Hihi det säger jag inte ;)
Än i alla fall så du får vara nyfiken ett tag till ,)
Kram på dig