måndag, oktober 3

111003

Om jag inte misstar mig helt så har jag bloggat i 4 år idag på dagen,
så GRATTIS till bloggen !!
Och TACK till dig som vill/orkar läsa, det är ju till viss del för dig
jag slänger in ett inlägg då och då ;)
Mer flitigt ibland och mindre flitigt emellanåt kanske men
en rätt så bra ström tror jag nog.
Får se hur länge till det blir, har mina funderingar på att kanske sluta?!
Men än har jag inte riktigt bestämt mig för att ta steget,
känner mig inte riktigt "mogen" än.
Det ger väl sig med tiden =)

Bjuder på en bild på lilla sötingen som är en riktigt spillevink =)
Mira sa även att hon älskade mig, vilket värmer i hjärtat <3

Idag känns det lite i mina höfter från löpturen igen,
känns en jäkla skillnad på när man springer på asfalt eller i spåret och
igår blev det ju bara på asfalt.
Behöver fortfarandet köpa nya löparskor men har inte gjort det än,
dåligt men sant.
Idag blir det en tur till gymmet med Johanna vid 16.
Ska köra rygg idag tänkte vi, borde kört ben men det är så himla tråkigt
så vi börjar med ett roligt pass.
Ska även testa om kroppen kickas igång av "Jack" idag,
ska bli spännande =)

Dags för en trekopp och lite mellanmål !!

4 kommentarer:

ANNA sa...

Ja det skadar ju inte att prova ;-) Köpte den mest för spikkuddens skull som var med. Är så himla stel i nacken periodvis och får lätt spänningshuvudvärk av det så förhoppningsvis kan det hjälpa.

Nej inte sluta blogga, det är roligt att läsa din! Imponerande att du hållt på så länge, måste va kul att kika tillbaka på vad man gjort genom åren.
Ha en bra vecka du med! Kram

Anonym sa...

Hoppas ni hade en bra pass på gymmet! Vad är jack??
Ha det gott!
Kram

Anki sa...

Tack! Det känns underbart att få komma igång o jobba igen. Vem/vad är Jack? Spanobjektet?

Kedner sa...

ROLIGT!!
Jag som är sämst på att läsa bloggar gillar när det inte är 1000 inlägg att ta igen! Keep going! ;)