torsdag, oktober 20

Dags igen

Kom på den briljanta idén att spray om en kabeltrumma till svart
så blir den snyggare att lägga handskarna på till kampanjtorget.
Så nu går man är lite smålullig på ångorna =)

Blev änna lite sugen på att spraya en trumma vit och ha som soffbord.
Borde ju kunna funka i väntan på det rätta bordet?!
Så nu blir det jakt på en fin trumma.

Idag är det dags för barrning av barret,
är sju veckor sedan så det behövs verkligen.
Har ju i och för sig inte så mycket hår men det blir som vanligt tjockt fort och
det rakade på sidorna och i nacken är inte rakat längre.
Nu är bara fråga hur jag ska göra denna gången?!
Ska jag raka eller ska jag bara fischa till det lite och låta det växa lite?!
Det ger sig, Therese ska ju vara med och bestämma =)

Idag har jag en sådan där dag då jag är hungrig mest hela tiden.
Händer nästan aldrig längre eftersom man petar i sig med lagom mellanrum
men igår åt jag nog för lite,
både innan och efter träningen och det märks idag.
Men lunchen närmar ju sig i alla fall.
Spenatsoppa med fröknäcke står på menyn idag.
Svängde ihop en snabbt efter träningen igår så det blev två matlådor.

4 kommentarer:

Jessi sa...

Såna där hade vi som cafébord på Nätverket, tror att det kan bli skitsnyggt i ditt vardagsrum! :)
Nu har jag faktiskt uppdaterat bloggen igen, var ju ett tag sen...
Lycka till med håret! Kram

malin sa...

hej! ingen bebis än ;) men bara (förhoppningsvis) 4 veckor kvar =) ska försöka komma igång med bloggandet igen..varje gång jag loggar in så låser det sej på nåt sätt..har inte haft någon lust alls att skriva, känns som att jag bara spottar ut massa gnäll inlägg ;P
kram

Frida sa...

Jag vill ha ett svart sådat "bord" :) hur högt är de??

Hör av dig om du inte har några planer för kvällen :)

kram

Sandra sa...

Frida:
Det går säkert att fixa =)
Är inte så högt, som det ni har nu kan jag tänka mig.

Haha du hann att ringa innan jag såg denna kommentaren =)
Kram