onsdag, oktober 12

Rekord

Igår satte jag rekord på femman, igen, tjohooo.
Tyckte det kändes rätt segt men tji fick jag när jag kollade
på tidtagningen och den stod på 24.18.
Sånt ger pepp :)
Känner mig mer taggade än vanligt nu !!
Gick 2,5 km efter det oxå för att varva ner och
försätta förbränningen lite.

Fick dessutom en fin komplimang av en kund förut, han undrade om jag hade
slutat äta för han tyckte jag hade gått ner så i vikt.
Men det har jag ju inte, äter mer än vanligt men tydligen så ger det oxå reslutat.
Var bara tvungen att skryta lite men det är ju min blogg så :)

- Iphonebloggning

5 kommentarer:

zandra sa...

du har all rätt att skryta!! =)

Hemma hos Elinor sa...

Fasen vad duktig du är!!

Virren Vårgårda sa...

Bra jobbat!
Kram från Vårgårda

Emelie sa...

Snygg Sandra! Jag tror bannemig att de är dags för ett besök på VeroModa snart! Saknar dig där ju!:)) kram emelie

Sandra sa...

Virren:
Tack =)
Kram på dig

Emelie:
Mä vad kul att du kikar in här ;)
Och tack ;)
Yes snart dags för en tur in till butiken, var inne här om dagen men ingen du där...
Kram på dig