tisdag, oktober 18

Spenatsoppa

Gjorde en sån supergod spenatsoppa igårkväll efter träningen.
På frihand dessutom och ibland så lyckas man =)
"Bakade" ett eget "knäckebröd" till oxå som jag testade
hemma hos Sofia i fredags.
Riktigt gott, utan mjöl och då nyttigare.
Blev en lunchlåda till idag oxå, perfekt !!

Igår var jag och Frida och körde ett ben och magpass i gymmet.
Jag hann med 20 min på crossen oxå.
Slappade resten av kvällen.
Satte igång och gjorde uppgraderade iphonen strax efter 23 och det tog sin lilla tid.
Dessutom trodde jag att allt skulle raderas men jag gjorde rätt så allt är kvar,
tjohooo !!
Några nya finesser är det nog allt och så kan man skicka mess
med imessage och då är gratis.
Inte för att det spelar mig någon roll eftersom det ingår 3000 fria sms
på mitt abonnemang men ändå.
La mig strax efter 00 men lyckades inte somna förrän 3...
Sjukt segt men sen sov jag till 5 innan jag kollade på klockan.
Vad är det för fel på mig?!
Har liksom ingen ro i kroppen att sova känns det som?!

Är rätt så pigg idag ändå och det är ju skönt.
Snart är denna gråa jobbdagen slut, gött.
Hade tänkt ta mig två varv i spåret direkt efter jobbet men tror det blir
Korpen och en halvtimmas motion istället så man får gjort något.
Har ju i och för sig inte dött av regn förut men idag småfryser jag redan
så kanske bäst att inte bli allt för kall och blöt.

Sen är det fotokurs på schemat.
Har glömt/inte hunnit göra min läxa, fy skäms på mig...
Ska sätta mig längst bak (som vanligt) och försöka smyga med =)

1 kommentar:

Anna sa...

Men stackare, jobbigt med sömnen. Det finns en serie på body shop som heter Deep Sleep, kanske värt att testa?

Gött att uppdateringen gick bra, på min raderades allt :(