söndag, oktober 23

Pipfilm

Har precis legat och pipit till "A little bit of heaven", 
en mysig, hemsk och tänkvärd film, se den !!

Hade en toppendag igår.
Började dagen med ett träningspass med Johanna för bröst + 30 min cross.
Softade hemma innan kusinerna Malin och Lina kom på eftermiddageb.

Tjötade, lagade käk och drack vin.
Sen dök ett gäng med vänner upp oxå och vi tog ett strög på Harrys.
Går sådär när jag säger att jag inte ska gå ut på typ en månad =)
Men igår var det faktiskt helt ok, dansade tom lite.
Tack kusinerna för en mysig dag/kväll/natt/morgon ;)



Lina i vimmlet på Harrys

Har lite skallebank men ska försöka tagga till för ett pass i gymmet 
med Johanna och Mia för rygg och axlar.
Borde ta mig ut i det fina vädret men får se om jag lyckas?!

Hoppas du får en skön söndag !!

1 kommentar:

ANNA sa...

Åh jag såg dig med :) Skulle ju gå fram och hälsa men då gick ni ut på dansgolvet. Peter hade vart nära och hälsa oxå sa han men så våga han inte riktigt. Ja det va ju faktiskt helt ok ute igår!

Bra tips på filmen, den ska jag ladda ner med en gång. Ha en skön söndag kram kram