onsdag, juni 29

Dessa fem böckerna klickade jag hem igår, kände att läslusten kanske
börjar smyga sig på och bäst att ha några bra böcker hemma då.
Har en massa böcker som jag köpte förra sommaren
men ingen av dom lockar direkt.
Så det fick bli några färskingar.
Gillar verklighetsbaserade händelser ur livet och
sen lite chick-litt så man kan få drömma sig bort lite =)
Den här första kan nog vara riktigt jobbig att läsa men tänkte göra ett försök.
Hoppas ju på många härliga soldagar framöver och
framförallt på min semester så man bara kan ligga på en filt och läsa !!











Promenaden igår med Karin blev en riktigt långpromenad med babbel.
Gick en bit på strandpromenaden och var hemma efter 1.20 och 8,2 km.
Tack vännen för pratstunden <3

Himlen är klarblå ida oxå, det är härligt fast man sitter inne på jobbet.
Får passa på att sitta ute en stund på lunchen och njuta lite.
Ska släng mig på gräsmattan i eftermiddag igen,
handla kan jag ju göra imorgon =)

4 kommentarer:

Bettan sa...

Varför gråter inte Emma är riktigt bra... Fast tårarna rann!!!!

Hoppas allt är bra annars!!!

Kram Bettan

Sandra sa...

Bettan:
Ja det kan kan tänka mig, vill ha hem den nu så man kan läsa den.
Allt är fint här :)
Med dig med hoppas jag.
Kram

Frida sa...

Å va härligt! kan inte jag få låna den sista :p

Sandra sa...

Frida:
Of course you can my friend ;)
Kan ju inte läsa alla på en gång ändå.
KRAM