onsdag, juni 22

Färgade linser

Idag hoppas jag på att mina färgade linser
som jag beställde i måndags dyker upp med posten.
Tänkte det kunde vara skoj att "förnya" sig lite.
Min ögonfärg nu är väl typ grön/blå och
den färgen jag valde blev smaragdgrön.
Så förhoppningsvis blir det skillnad men
ändå att det inte ser allt för overkligt ut.
Var sugen på bruna oxå men det kanske det får bli om det funkar bra.
Om jag pallar att sätta in dom vill säga för det kan jag tänka mig att
jag har lite svårt för men det ger sig.



En fundering som jag har när jag kikar in i statistiken här på nya
bloggen är vilka alla är som läser min sida från andra länder som Sverige?!
Typ Österrike, Storbritannien, USA mfl?!
Eller är det bara att det söks vi google eller något?!
Är mest bara lite nyfiken vem "Du" kan vara
så skriva gärna en rad och berätta ;)

Dags för kaffe !!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Jag är en av alla som klickar sig in här:)

Sandra sa...

I know Sofia ;)