måndag, juni 6

Rabarber

Följde med ut till Skalunda och käkade lunch/kvällsmat
efter Spiken.
Lagade till en het skink och purjolökssås med fiberfärskpasta.
Frida fixade även grovt hemmagjort vitlöksbröd till,
smarrigt blev det.


Åkte och plockade ett gäng med rabarber hos farmor och farfar som jag och Frida skar upp så nu ligger det ett gäng med påsar i deras och i min frys till kommande pajer :)
Frida skulle även försöka sig på en saft, ska bli spännande att se hur den blir.


Var nära på att ta en joggingtur nu när jag kom hem för en stund sedan, måste verkligen röra på mig för jag har varit alldeles för kass på det det senaste.
Men tanken är att ställa klockan på 5 och förhoppningsvis komma ut på en runda?!
Får se om jag lyckas men det kanske går lite bättre om man skriver det här?! :)

God natt

- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer: