tisdag, juni 28

Kvällspromenad

Här bjussar man på en herrans massa kort och inlägg
men väldigt få kommentarer, jag vet att ni läser för det ser jag,
så kom igen nu ;)

Jag, Sofia och Cliff tog en lunch i Örthagsparken idag, mysigt.
Även om en timma går lite för fort och det var dags att åka till jobbet igen.
Tack Sofia för lunchen, nästa gång bjuder jag ;)

Söta Cliff med det coola namnet som smilade som bara den
när jag pratade med honom, fast det är svårt att hinna få kort på ;)

Tog med filt, stol, kudde, dator, bok och vattenmelon och
la mig på gräsmattan i solen direkt efter jobbet.
Helt underbart väder har vi nu, synd bara att det verkar som det ska
försvinna lagom till helgen men bättre än inget.

Har slängt i mig en hård macka och en tallrik med havrekuddar och yoghurt.
Strax kommer Karin och vi ska ta en kvällspromenad.
Hade en plan på att jogga idag men lika skönt kanske
att det blev promenad istället för det är riktigt hett ute.

Time to go !!



3 kommentarer:

zandra sa...

jösses ja ligger efter.. som vanligt me alla dina inlägg=) Alltid lika roliga att läsa!!
Midsommarbilderna såg för härliga ut.. =)

Sofia sa...

Tack själv! Det var jättemysigt! En timma går alldeles för fort bara ;)
Ses snart! Kram kram.

Ps. Massa härliga midsommarbilder. Verkade urkul ju! :)

Lotten sa...

Det är verkligen ingen upplyftate men intressant att läsa!
Jag lipa flera ggr kan jag säga.. Usch!

Såg ut som ni hade en härlig midsommar!!
Kram