tisdag, juni 28

Midsommar 2:2

Mådde helt ok på midsommardagen.
Käkade frulle och kollade på en film i sängen.
Kollade på "The next three days" tror jag den hette,
en bra film.
Hann med en timma i solstolen oxå när den väl tittade fram.
Sen var det dags att svira om och piffa till sig.
Cyklade bort till Johanna vid 18 och tog ett glas innan vi drog
ner till Campingen för middag vid 19.
Blev ett rejält gäng på 18 personer som åt och drack,
så bordet var långt.
Sen droppade det av lite folk men vi var ett gäng
som stannade kvar och körde på.

Slutade med efterfest hos Frida och Petter,
så skoj att umgås med dom två, saknar dom faktiskt.
Men nu bestämde vi att vi ska ses mer ;)
Dansade och röjde loss fram till strax efter fem då vi gav oss hemåt.


Paret Ernryd

Nadja & Oliviero
En trevlig mexikanare som Pär hade träffat bara 2 dagar tidigare
i Sthlm som var på en månads semester i Sverige helt själv
bara för att han ville se just Sverige.
Coolt att bara dra iväg sådär, skulle jag med vilja våga.
Och så hade han henkat på hit ner och var med och
firade svensk midsommar.

Jag & Oliviero

Cornelia

PUSS

Svägerskorna Frida & Frida

Pär & Petter skålar =)

En gin & tonic
Jag som inte dricker det i vanliga fall
men där på morgonkvisten gick den ner =)

Fyllekort =)

Var faktiskt just fötterna som jag skulle ta kort på
för dom kör någon variant av hopp och skutt

Norre svänger runt på Frida

Solen är på väg upp över hustaken

Helt öde klockan 05.15

Solen lyste in i sovrummet men med en neddragen gardin
så somnade jag gott vid halv sex efter ännu en hellyckad kväll
med sköna människor <3


Inga kommentarer: