tisdag, juni 21

Full fart

I eftermiddag/kväll har det gjorts en del.
Åkte ut och plockade rabarber hos farfar efter jobbet och
svängde förbi Frida & co.
Kokade en rejäl sats med rabarbersaft.
Blev nog helt ok, kanske lite svag men vad kan man begära under första koket?!
Fast den är nog mest tänkt att användas som groggvirke till sommardrinkarna
om den nu blev god men det hoppas jag =)


Åkte tillbaka till stan vid 19.
Följde med Malin och Johanna och handlade inför midsommar.
Blev tre påsar med godsaker som vi ska ha till lunch,
grillning och drickning.

Röjde upp lite hemma.
Körde igång tredje maskinen tvätt och gav mig bort till spåret vid halv tio.
Blev två rundor i spåret så fem km blev det.
Fast gps:en mätte bara 4,18?!
Konstigt eftersom ett varv är 2,5...
Men jag sprang på 24, 32 tror jag och då blir km-tiden riktigt bra
men så snabbt vet i fasen om jag kan springa?!
Fast det borde ju stämma, gps:en såg faktiskt ut att ha hakat sig
någon gång som den kan göra ibland.
Jaja 5 km + 10 min gång blev det !!

Har även "lyckats" få en spricka i skärmen på iphonen, skit.
Tappade den utanför dörren när jag skulle gå in och lat som man är
ska man ta allt på en gång.
Men den syns inte så farligt, än eller gick inte sönder direkt heller
så den kanske hänger med ett tag till?! *hoppas hoppas*

Håller på och bränner ut systemkamerabilderna på cd nu.
Krånglade såklart till det och slängde allt från minneskortet i
papperskorgen så nu har jag äntligen fått med alla till skivan,
hoppas jag i alla fall.

Hade tänkt lägga mig tidigt men det sket sig, som vanligt !!
Men nu så är det dags !!
God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj va du har hunnit med. Själv gjorde jag inte många knop efter att jag slutat jobbet igår.
Jo, barnvakt är fixat till midsommardagen =)
Så på kvällen är jag bara din ;)
Vi hörs puss