onsdag, juni 22

Stickat

Malin hade köpt en så mysig och snygg "Pippi-kofta" igår
så jag blev sugen på en jag med.
Fast hade tänkt mig en mörkblå men den fanns inte i min storlek
så det blev en med beige/bruna och blåa ränder så inte helt samma.
Hoppas det är ok Malin?! ;)



Har svängt runt lägenheten med skurtrasa och snabeldraken.
Behöver verkligen köpa ett nytt munstycke snarast för det jag har nu har fått sönder så det lossnar från stången där nere HELA tiden och det är så störigt.
Men så dammsuger man och sen har man glömt det tills nästa gång !!

Var så himla sugen på någon form av mat till kvällsmat men orkade inte ställa mig att laga något så det fick bli havrekuddar med yoghurt och
knäckebröd med makrill.
Funkar det med och det gjorde ju sin verkan, magen blev mätt.

Är supertrött men skulle behöva ta mig ut på en promenad?!
Men dom där regnskurarna avlöser varandra och jag är inte så sugen på att bli dyblöt idag, ingen ursäkt egentligen men ändå...
Kanske hinner ut en sväng i alla fall och tänkte passa på och kika förbi hos Johanna och kolla in hennes makeover av sovrummet.

Fick förresten linserna idag, ska bara våga sätta i dom oxå,
känns lite läskigt när man aldrig har gjort det.

Dags att lyfta röven från soffan så man inte somnar !!


4 kommentarer:

zandra sa...

ja hinner inte med alla dina inlägg, du är grymm på att uppdatera=)
Snygg tröjja=) hoppas saften smaka gott, och för jäkla störande med sprickan i din iphone.. hoppas den inte blir större!!

Du måste visa bild när du fått i linserna.. ja har själv bruna & blåa linser, alltid kul att byta lite!!

när får du semester då? kraam

susse sthlm sa...

var köpte du koftan? =) jätte fin

Sandra sa...

susse sthlm:
Ja visst var den, tror den blir bra.
Den är köpt på en lokal butik här i stan som heter Rydéns men märket är "Rut mfl" så den finns nog lite överallt.

Lotten sa...

Ja vi planerar ju inga småttingar inom den närmsta framtiden så det är tur man har massa andra bäsar att snusa på :-)

Vad duktig du är med träningen. Önskar jag hade lite av ditt driv!