onsdag, juni 22

Sönder

Haha så bra gick det med att testa linser, fick en på plats relativt snabbt
(läs på 20 min och några svordomar senare) men när den
andra skulle in så gick den i tu.
Typ den revs sönder, men det var ju inte direkt att jag drog och slet i den
och lite måste den ju tåla eller?!
Den första krånglade jag ju som sagt med ett tag och den andra tog väl
ca. 20 sek innan den var paj...
Har i alla fall mailat så får vi se vad dom säger, får jag inte en ny
kommer jag bli missnöjd och där med basta !!

Det spöregnade ju om vartannat här när jag hade tänkt ge mig ut på en promenad så jag sket faktiskt i det idag, känns lite i kasst,
I know men då blev det...
Det är väl mest mitt samvete och min kropp som skriker till !!

Åkte till Johanna och inspekterade taket och blev sittandes och prata en stund.
Har även hunnit med att prata med moster Lotta som drar utomlands imorgon
och med Cornelia inför midsommarafton som hon ska följa med på.

Mitt mål var att ligga i bingen vid 22 men det sket sig,
men snart så kanske?!
Ska ta en snabbdusch nu och sen krypa ner så kanske hinner jag till 22.30?!
Tänkte slå upp en bok för första gången på,
ja jag vet inte när, i höstas kanske?!
Vore skönt om man kunde koppla av med en bok ibland för det är rogivande.
Oj många frågetecken här märker jag.

Skicka gärna hit John Blund om du är färdig med honom ;)
God natt



3 kommentarer:

Sandra sa...

Nu ligger jag i sängen, bättre sent än aldrig :)
Ska börja läsa en bok •Hemligheten• !!

Sofia sa...

Skickar min JB, Vill gärna ha kvar honom men minis skrik förhindrar minsann det!

Kram och natti!

Sandra sa...

Han kom nog fasen och klubbade mig, tack ;)
Hoppas du fick sova lite mer för mini !!
Kram & god morgon