onsdag, juni 29

Härlig kväll

Cyklade hem direkt efter jobbet och la mig en timma
i solen och päste.
Sen bestämde jag mig för att ta en joggingtur men det var lättare sagt än gjort.
Löpte på i 4 km men sen tog det stopp...
Blev lite promenad till iaf.
Bättre än inget får jag se det som.

Sen cyklade jag bort till Åsa och sitter nu på hennes altan i solen.
Blev bjuden på ett glas cava i hetta, det satt inte fel :)
Har käkat en god buffé med seranoskinka, korv, färska frukter, ostar, bröd med getost och honung med mycket mera, supersmarrigt !!











Nu ska vi spånas idéer :)

- Iphonebloggning


5 kommentarer:

maggan sa...

har jag läst i kapp mig lite här, verkar som om du haft en fin midsommar helg:) kram på dig!

Lotten sa...

4 km och lite promenad är väl jättebra?!
Jag som kände mig så nöjd när jag sprang 3,5 km häromdan... Ok jag gick typ lika mycket som jag sprang. Kondisen var inte på topp den dan :)
Du är jätteduktig med träningen iaf!

Anonym sa...

Jag hade aldrig gett mig ut i den här värmen! Fan va du e grym! Mysig kväll du fick, härligt så där en helt vanlig onsdag :)pok

Jessi sa...

Ut och springa i denna värmen, är du inte klok människa!?
Gôtt att bara bli serverad go dricka sådär, det förtjänar man ibland. :)
Kram

Sandra sa...

maggan:
Var en toppenbra Midsommar =)
Hoppas allt är bra med er.
Kram