fredag, april 13

Friday

Var inte särskillt taggade att gå till gymmet igår men iväg kom jag.
Sen att jag satt och tjötade skit med ett gäng andra som tränar
där och med personalen i 1,40 min innan jag "studsade"
in i gymmet är ju en annan sak men hade inte direkt bråttom hem.
Fast det är skoj, dom peppar och kommer med råd och
man blir som en liten, liten familj där uppe.
Kollade på tyngdlyftning oxå, damer, och dom tyckte
det vore något för mig, sådana komplimanger får man suga åt sig ;)
Men A tyckte inte det, då skulle jag få biffigare armar än han
och det tyckte han inte vore snyggt eller kul =)

Traskade till jobbet i morse och ska snart traska hem och förbi gymmet
för veckans sista pass, baksida ben, axlar, rygg och mage.

 Finaste Mira ♥
 En smarrig drink hemma hos Sofie och Joe i London
Men gooooooda lax som jag moffade till lunch

Min helg är fullspäckad, skönt så man inte hinner sakna A så mycket.
Ska kolla när vännen tatuerar sig efter gymmet, imorgon är det mässa,
barnkalas och namngivelse för norgebarnen och
någon form av vindrickning på kvällen.
Ska försöka slänga in någon form av motion där emellan,
måste skärpa mig även på helgen nu och där med basta !!

Vad ska du hitta på?!
Hoppas du får en skön helg ;)

5 kommentarer:

Hemma hos Elinor ♡ sa...

Låter som du kommer ha en trevlig helg :)

Jessi sa...

Jag funderar oxå på att gå på mässa... Och så ska jag tydligen hämta bror imorron kväll när han kommer hem från Tyskland med massa sprit!
Han en härlig helg! Kram

malin sa...

tack!! =) ja det är mina små godbitar det! ;)

det lät ju suprgott! salt gillar jag! får göra ett barnvänligt hörn när jag testar helt enkelt hehe ;)

ha en bra helg! kram

Hanna-chan sa...

Då ska du lyfta vikter så du kan småjäklas lite med A ibland! ;D

Sofia sa...

Låter som du kommer att få en rolig och mysig helg med blandade aktiviteter!!