tisdag, april 3

God gärning

Traskade till jobbet i morse i tre minusgrader men
jag blev allt varm ändå.
Och både skönt och vackert var det !!


Har tydligen en jäkla energi idag och har städat ut förråden och slängt
en massa skit och fixat så nu är jag nöjd med en städad omgivning runt mig.

Nu ska jag låna kollegans bil och åka till blodcentralen.
Dom ringde igår och ville ha mig akut så jag ska åka dit och 
göra en god gärning.
Som jag tycker vore en självklarhet för alla som kan även
om man tycker det är lite obehagligt så är det ju inte farligt.
Man kan ju faktiskt hjälpa någon som är i stort behov !!
Ring och anmäl dig vet ja om du inte redan har gjort det,
0510-85224.
För att skryta lite så är jag även donator ;)

8 kommentarer:

Louise sa...

Tack så hemskt mycket! :D

Ja jag är jättenöjd med det sminket :)

Blodgivare har jag funderat länge på att bli, jag är O positiv så alla kan ju få mitt blod så det är ju bra om jag blir det. Men har inte fått tummen ur bara hahaha :)

ANNA sa...

Jag tänkte bli blodgivare för ett tag sen men hade alldeles för dåligt järnvärde så fick inte...
Såg dina bilder här under. Vad fina ni är tillsammans du och A :) och vilken snygging han är ;-)

Jennie sa...

Ville bli blodgivare men är för svår stucken och har för dåligt blodvärde.

Jessica sa...

Bra det där med att lämna blod, det borde verkligen alla göra. Jag har funderat på det, men inte kommit så mycket längre. Dock blir jag nästan svimfärdig så fort jag ser blod, men man får väl kolla bort. ;-)
Sugen jag blev på fest nu när jag såg dina partybilder här under. Håller med Anna om att ni är himla fina tillsammans du och A. =)
Kram

maggan sa...

Jag är blodgivare, och jag mår så bra när jag lämnat blod, både i kroppen och i själen. Är O negativ så alla kan få mitt blof. Men ni får jag ju inte ge nr bebisen i magen behöver blodet, men nio månader efter man fått barn så får man ge igen. De ska jag göra, för du renar din kropp samtidigt.
kram

zandra sa...

duktig du är!! =)

Sofia sa...

Vad hände med den fina våren som var här för ngn dag sen?! Vill ha tillbaka den nu:)

Bra gjort av dig att lämna blod, göra en god gärning! Fina kort från festen du var på:) ha en skön vecka!

Sandra sa...

Jennie:
Då har man ju provat i alla fall =)

maggan:
Absolut, lite så tänker jag oxå.
Kan man så varför inte?!
Kram på dig