tisdag, april 17

Minus, wihoooooo

Igår var äntligen Johanna med på träningen igen, tjohoooo.
Sån skillnad när man är två, om inte minst för psyket,
man orkar sååå mycket mer och det känns i musklerna idag.
Har iofs fått träningevärk när jag tränat själv men nu jäklar.
Dessutom fick jag helt ok reslutat efter när jag kom hem och
jämnförde mina kvitton från vågen.
Gjorde en ny vägning/mätning igår, kändes inte så bra men det var
helt ok ändå, minus i alla fall =)
Har inte minskat så mycket i kg som jag hade velat men det
kommer förhoppningsvis nu när vi lägger om sträningsschemat och
jag dessutom går mer än förut...
Har minska fettet med 4 %, fettmassan 3 kg och vattenmängden har ökat 2 kg.
Och så sa han på Korpen att man ska minska i fett och öka i vatten för musklerna
består av mer vatten så då ser det ju rätt så bra ut =)
Ska ta med reslutatet till honom idag så han för förklara mer,
men kanske är det inte så tokigt ändå?!

Tog en extra promenad efter gymmet på 5 km,
gick riktigt snabbt, 8.45 min/km i snitt, vanligtvis ligger på strax över 9.
Detta lyxade jag mig med på altanen i solen i lördags, inga fel =)

Nu ska jag på utbildning i Trollhättan !!

TJING

5 kommentarer:

ANNA sa...

Godmorgon på dig! Shit va snabbt du går...jag har lite att jobba på ser jag... tror jag ligger runt 9,5/km :-)
Ha det så kul på utbildningen! Kram

malin sa...

låterju som kanonbra resultat! vad duktig du är
=) kram

Louise sa...

Ja det var jätteroligt att umgås med massa vänner :D

Det kommer det kommer hahaha ;)

Du är duktig du som håller på och tränar! Önskar jag tyckte sånt var roligt!

zandra sa...

bra kämpat!!
och goo bild med vinglaset=)

Anki sa...

Vad du är duktig Sandra!! Heja på!!