torsdag, april 12

Spara, Spara

Synkade min iPhone med datorn här om dagen och fick
helt plöstligt in 2267 bilder som låg i iPhoto, ops.
Tar kanske lite väl onödigt med plats så ska försöka ta bort
dom utan att radera den vanliga mappen.
Men det är lite skoj att kika igenom, dom flesta korten är
från när jag köpte min systemkamera för 4 år sedan,
kul att kolla igenom =)
Från Londonresan 2009 med en rejäl lugg, vill ha igen, NU !!
Personalresa i Köpenhamn 2008, rätt så långt hår och brunt hår
och det är jag oxå sugen på igen.
Spara, spara är det som gäller nu, haha !!
Sötaste Mellabebisen som redan är två år
Vackra blommor från farfars trädgård
Fina syskonen ♥
Premiärdoppet den 29 juni -09 innan mitt och Fridas partay
Man ser liiiite bristningar i den gråa himlen på min morgonPW
hit i morse, man får vara glad för det lilla, kunde ju regnat.

3 kommentarer:

ANNA sa...

Ja visst är det kul att gå igenom gamla kort, blir ofta att man sitter och ler för sig själv :)
Du passa jätte bra i lite ljusare hårfärg ju, skitsnyggt!

Louise sa...

Ja det är jättekul att hon kom in där vi ville :) Så härliga kort! Du passar snyggt i luggen! :)

Jessica sa...

Fina kort! Du passar verkligen bra i alla frisyrer, kul att variera lite. Själv kör jag på mitt långa jämt jämt, önskar att jag vågade förändra lite ibland. =)

Tänk om du kunde sälja lite disciplin när det gäller att röra på sig till mig, då skulle jag pröjsa direkt! ;-) haha

Kram