måndag, april 9

Ledig måndag

Ja då var snart denna långhelgen över, har gått fort som vanligt.
Har hunnit med förfest med tidig hemgång, några filmer,
inflyttningsfest/parmiddag, 25+20+20+18 års partay för syskonen på Arenan,
fotboll och sen var det dags för A att bege sig hemåt igår eftermiddag.
En fullspäckad helg som det burkar bli och som gillas.
Idag är jag nästan lite rastlös bara för jag är helt själv,
men lite skönt oxå att bara vara.
Hade iofs hoppats på sol så man hade känt för en långpromenad/löptur
men det känns så där upplyftande med detta vädret...
Sitter i pyjamasbyxor, tjocktröja och sockar och ändå är det lite sådär ruggigt.
Har verkligen inte rört på en fena på hela helgen,
känner mig superpluffsig och äcklig så borde ta mig i kragen och träna något.
Inte bra att bli så förslappad i dagarna fyra, i alla fall inte när man är van
att röra på sig typ varje dag...
Jaja får bli nya tag imorgon om jag inte lyckas komma iväg idag.

 Vi två på påskaftonspartayet 
Finn ett STORT fel?!
Kan det vara en vampyr från Twilight tro?! =)

Ska slå mig ner i soffan och börja på en bok som Johanna har
rekommenderat mig, får se hur länge jag kan sitta still utan att bli rastlös?!
Har inte läst en bok sedan Turkiet i augusti, går i perioder det där.
Men nu kanske, vi får se?!

Förresten, är det någon mer som har fastnat i rumbleträsket så
heter jag Sansa84 (fantasin tryter) och tar gärna en match eller två =)

Hoppas du har en skön måndag, ledig eller ej !!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Låter som en toppen helg! Bra med några röda dagar så du får träffa A lite mer. =)
Här har det oxå moffats som bare den i helgen så måste verkligen komma ut på lite promenader nu, men hur kul är det när det regnar och har sig?! riktigt trist.
Är oxå en periodare när det gäller att läsa böcker, blir mest när jag är på semester och ligger på stranden. Här hemma fastnar jag bara med datorn på kvällarna. ;-)
Kram

maggan sa...

Verkar som du haft en toppen helg!! Vi har haft en lugn och mysig helg vi oxå. kram kram

Sandra sa...

maggan:
Låter mysigt =)
Kram

S sa...

Man måste vila också! :)