måndag, april 23

God morgon

Då var man hemma efter en mysig helg hos honey i Skåneland.
Som vanligt har man myst, druckit och ätit gott,
myst, hälsat på A:s mamma på hennes jobb och umgåtts.
Har även varit redig och tagit två PW:s helt på egen hand
i en denna lite okända stad, roligt när det mesta är nytt att kika på.
Känns alltid lika tråkigt att åka hem, nästan så jag blev lite grinig
igår när vi sa hej då, men jag klarade mig,
Bussen gick snabbare än tänkt så jag hann med direkttåget till
Lisch och slapp därför vänta och kom hem en timma tidigare, inte fel.

Haha det ser ut som vi bara "super" när vi ses här på bilderna
men så är det inte riktigt även om vi gillar att dricka gott !!
Denna helgen har jag faktiskt varit ganska duktig ändå,
A lagade en supergod chiliconcarne med vitkål till det
som jag typ har levt på.
Också har det blivit gröt och A:s superba äggrör varje dag,
bara lyxat med frallor och smågodis en dag som jag har tänkt.

 Första frullen ute på balkongen i solen
Grillpremiär hos Klingan och Sandra, korv är underskattat
 En öl i solskenet
 Dracks även liiiite vin till lördagens fotbollsmatch
Spelade "Absolut överens", jag och A mot Klingan & Sandra.
Haha vi förlorade båda gångerna.
Skyller nog helt enkelt på att vi bara har känt varandra i
6 månader medans dom har varit ihop i flera år =)
Såhär såg det ut i morse på morgonPW:n till jobbet,
en liten solglimt på den annars gråa himlen

En ny vecka, ska äntligen dra igång med det nya schemat i
gymmet i eftermiddag.
Är taggad som fasen !!

Hoppas du får en bra start på veckan !!

1 kommentar:

Jessica sa...

Kul att du haft en lyckad helg med din käreste ännu en gång. =) Och vilket härligt väder ni verkar ha haft, till skillnad mot här hemma. mysigt med frukost utomhus!
"Absolut överens" är riktigt kul att spela tycker jag, kan bli många diskussioner där haha ;-)
Hoppas veckan startat bra!
Kram