tisdag, april 24

Grattis mormor ♥

Idag fyller världens bästa mormor 70 år,
den älskade kruttanen, det kan man inte tro.
Ett stort GRATTIS till dig ♥


Detta får nog faktiskt bli mitt sista inlägg...
Eller sista och sista kanske man aldrig ska säga men just nu känns
det bra att lägga ner skrivandet för ett tag i alla fall.
Känner helt plötsligt för att bli lite mer anonym,
fråga mig inte varför men den tanken har jag i alla fall...
Funderar även på att ta bort fejan, blir så himla ledsen/besviken 
ibland när man läser vissa grejer där...
Uppdaterar sällan min status men kommentarer en del och det är
skoj att hänga med lite så där har jag inte funderat klart riktigt än.

Har en fundering på att startat en ren träningsblogg,
just för att peppa mig själv och kanske någon annan
där ute till att nå sitt mål?!
Får se lite där hur det blir, kanske börjar fila redan nu?! ;)
Hojtar till i så fall så du kan följa med om du har lust !!

En bild från min morgoncardio i morse,
fick ihop 3,7 km á 34 min, ut kom jag i alla fall.
Sen tog jag bilen till jobbet och åt frulle.
Idag står det klippning, träning och sen direkt till mormor på
kalas på schemat så det blev smidigast så.

Vill passa på att tacka alla söta, gulliga, stöttande, glada,
peppande, fina vänner här inne för den här tiden ;)
Kanske blir saknaden efter att skriva för stor så jag kanske
är tillbaka snabbare än jag/du hinner blinka?! ;)
Ja det återstår att se men just nu känns detta rätt !!

PUSS på er  ♥

30 kommentarer:

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Nä vad tråkigt :( gillar ju din blogg!! Men förstår dig samtidigt!! Kram

Mimmi sa...

Hej Vännen
Kommer verkligen sakna att läsa i din blogg, men denna tanke och känsla har du ju haft ett tag nu så då gör du ju helt rätt i att ta en "time out". Det låter ju jätte intressant med en träningsblogg, den behöver ju inte bli sååå personlig utan mer ett peppande inslag när träningen går trögt. Jag är given som läsare iallafall=) Ha det så gött så syns vi snart.
Kram på dig
P.s Gratta kruttanten ifrån mig=)

ANNA sa...

Åh nej vad trist :( Fast jag följer ju dig på ett annat ställe så vi hörs där :-)..Håller med om Fejjan, det är bara skit! Kram på dig

Sofia sa...

Tråkigt men dubbar juntänkt tanken innan så följ din känsla! Följer dig gärna om du startar ngt nytt så dåre du hojta till! Lycka till med din träning!

emelie e sa...

neeej, försvinn inte!!!

Sara Orrbén sa...

Neeeeeeeeej!!!

Elin sa...

Tråkigt men du bestämmer ju själv : S Stor kram Elin

Jessica sa...

åh nej vad tråkigt! Det kommer kännas "tomt" utan din blogg. Men förstår dig samtidigt oxå. Kan känna sådär oxå ibland att det är så många som har koll på mitt liv, fast jag inte ens vet vilka som läser. Låter bra med en träningsblogg i alla fall! =)
Hoppas att det blev ett trevligt kalas hos mormor. =)
Kramar

tina sa...

nej va tråkigt.., men jag förstår dig!! hälsa hjördis :)) kram

Sofia sa...

Det är klart det är tråkigt eftersom jag kikar in ofta, men jag tycker du gör helt rätt! Att ta bort blogg och facebook ångrar jag verkligen inte.
Men startar du en träningsblogg lär jag hänga där med ;)

Puss och Kram!!

Sandra sa...

Mimmi:
Hejsan hej !!
Kanske kommer tillbaka men vi ses ju in real life så att säga ;)
Och jag hojtar till om adressen till träningsbloggen isf,
kul att du vill följa med.
Hoppas allt är bra med er !!
KRAM ♥

emelie e:
Neeeeeeej gulliga du, jag försvinner inte, kanske bara härifrån ;)

elin:
Söt du är, kanske kommer tillbaka, men just nu känns det som en bra idé.
KRAM

tina:
Gulligt, tack ;)
Kram

Sandra sa...

Sofia:
Söt ;)
Men jag tror du gjorde ett bra beslut, får se om jag kommer lika långt som dig, om jag kan stå enmot?! =)
Vi ses ju ändå även om det går alldeles för lång tid emellan.
Jag hojtar såklart till om jag skaffar en annan blogg ;)
Puss & Kram

Förresten, TACK för era kommentarer.
Gillar att ni kommer att sakna mig, det värmer i mitt ♥.
Men gillar inte att jag gör er besvikna om jag slutar blogga,
kanske kommer jag tillbaka, kanske inte, får se lite.
Men bara för att jag slutar skriva här så kommer jag inte kunna hålla mig borta från era bloggar, var så säker ;)
PUSS på er för denna tiden ♥

sandra sa...

Hej fina du.. Kommer självklart oxå sakna din blogg..

Ha de fint så får vi se om du ångrar dig å kommer tillbaka... :)

Kram

Hemma hos Elinor ♡ sa...

Tycker också det vore tråkigt om du la ner bloggen, fast förstår dig. Går i samma tankar fast jag gillar att ha bloggen samtidigt.. Hihi

Ha de bäst, kram

Louise sa...

Men vad tråkigt! Det är jättekul att kika in här! Fast man ska göra det man känner är rätt. Jag hänger med dig på instagram! :D

Louise sa...

Ja precis :) Jajamen det blev VG på det med :D

marie sa...

Tack så mycket!! :D
Tråkigt att du ska sluta blogga, men jag har tänkt det flera gånger jag med.., som du skriver vill man vara lite anonym med! //Marie

zandra sa...

hallååee.. ja saknar ditt bloggande hörru!! hoppas du kommer tillbaka!! kraam

zandra sa...

självklart de vet du!! =) kraam!

Carin sa...

Saknar dej med. Hoppas på träningsblogg iaf! :D

Sandra sa...

Carin:
Vad söt du är ;)
Saknar lite att skriva oxå, kanske kommer igång snart igen, på ett eller annat sätt ;)
Kram & trevlig helg på dig

S sa...

HAHA jaa det är svårt det där med flaggorna..! :)

Vet inte om jag ska svara dig här eller på min blogg nu..! :(

Hade länkat till din blogg men det kanske inte var någon idé..
Men man vet juh inte om du får för dig att börja igen! ;)
Jag är faktiskt duktigare på att blogga än att läsa andras bloggar..!

ha det bra! Och tack för i lördags! ;)

S sa...

PS. Din mormor är förjälva söt!

susse sa...

Trist att du slutat blogga.
Hoppas det dyker upp nåt inlägg snart =)

Sandra sa...

susse:
Naw, kanske dyker det upp något snart ;)

Niiinis Sminkmamman sa...

NäMEN.... Hoppas du startar en träningsblogg snart. Jag hänger på! KRAM KRAM

susse sa...

Tittar in här ibland för o se om de uppdaterats nåt, men inte de.
Dax att uppdatera nåt snart va?! =)
Hoppas du haft/har en bra sommar!

Sandra sa...

susse:
Kul att du vill ha en uppdatering, men det blir tyvärr ingen här...
Men har gått och smygat lite så maila mig på sandralarsson84@gmail.com så ska du få adressen om du vill ha =)
Sommaren började bra/slutade dock sämre,
men det är väl bara att köra på, nu är det träning som gäller =)
Hoppas du har det bra !!

Susse sa...

Hej.
Har mailat om att forsätta vilja följa dej =)

susse sa...

Hej,

Har du stängt ner din träningsblogg?
Försöker ta mej in på den men det går inte.