onsdag, april 11

Utmanad

Har blivit utmanad av sköna Anna att göra en lista
såhär kommer min lista:

Vad heter du?  Sandra M M Larsson
Var bor du? Lidköping
Trivs du?  Absolut, även om tanken om Skåneland finns i min hjärna ;)
Skrämande tanken att kanske röra på sig utanför tryggheten men
spännande oxå, ett nytt kapitel på gång kanske?!
Låt du blir glad av?
Beroende av? Att toppsa öronen, kan tom vakna på natten och
vara tvungen att gå upp för att göra det.
Kaffe är väl en annan som som jag tror att jag "behöver" för att funka.
Vad tror du folk tycker om dig? Svårt, men kanske att jag är glad, snäll,
omtänksam och lite väl envis/egen ibland kanske?!
Stämmer det? Ja det vill jag nog tro...
Bästa egenskap?  Omtänksam
Sämsta egenskap? Lite för långsint kanske...
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon kanske?!
Hur imponerar man på dig?  Med en självsäkerhet men inte självgodhet
Saker som är viktiga för dig? Vännerna/familjen, träna för att må bra
och att ha skoj
Saker som är tråkiga att göra?  Tanka bilen och betala räkningar
Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer allt
Hur svarar du i tel?  Vet jag vem det är så brukar det blir lite olika som kanske,
Halloooo, Hello Tja, Heeeeeeeej och ska man vara mer formuell så blir det nog,
Hej det är Sandra.
Brukar du komma i tid? Är det något viktigt med bestämd tid så yes,
men annars kan jag nog vara liiiiite av en tidspotimist =)
Hur känner du dig nu? Slö, sovtime på lunchen nu =)
Vanligaste färg på dina kläder? Väljer oftast svart, tråkigt men sant men snyggt
Vad saknar du? Min älskade mamma ♥
Är du blyg? Nä det vill jag nog inte kalla mig eller?! Kan dock bli blyg bland
nya bekantskaper men oftast släpper det fort =)
Sysslar du med någon idrott? Styrketränar och joggar om det räknas?!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det kan nog funka, tror jag blev liiiiite
kär i A första gången jag såg honom.
Är du nöjd med ditt liv?  För det mesta ja absolut
Är du bortskämd? Inte med grejer men med kärlek
Vad är det bästa du vet? Just nu ploppade känslan av att ta sig ett
gott glas rött är rätt så bra
Vad är det värsta du vet? Döden,
Har du bra vänner och äkta vänskap? Dom bästa !!
Vad är det finaste du fått? Något bland det finaste är nog nallebjörnen som
systrarna Svensson gav mig dagen efter mamma hade gått bort.
Den sitter på sin plats på sängen, varje dag ♥
Vad samlar du på? Inget speciellt direkt men det mesta stoppas 
på något konstigt sätt undan i förrådet =)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Moster Lotta
När grät du senast? I lördags
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Resa till Aruba och New York,
skaffa en PT som piskade mig slaviskt, handla en ny garderob, en fräschare bil 
och spara till ett framtida hus
Vill du gifta dig? Ville alltid det förr men nu är jag inte så säker längre,
kanske på en strand långt bort med dom närmaste i så fall
Vill du ha barn? Absoolut, helst igår ;)

Passar på att utmana Sara, Zandra, Sofia, Malin och
ni andra som läser och känner er manade =)


6 kommentarer:

ANNA sa...

hihii kul läsning! Topps grejen var ju lite annorlunda ;-)
Kram kram

Karin sa...

Ha ha det är verkligen du! Älskar dig vännen <3

Sandra sa...

Karin:
Tycker du?! ;)
Love U tooooo ♥

malin sa...

haha! jag har hört att man inte ska stoppa in nåt som är mindre än en armbåge i örat! ;P kram

Sara Orrbén sa...

Haha! Jagger också lite beroende av top! Tror att min son blir likadan, han tycker detnär superskönt! :)

S sa...

ooppsie! missat detta du! :)