söndag, april 1

1:a april

Sitter i raggsockar i soffan och softar efter en bra helg.
Jag och Karin tog oss ut på en PW i eftermiddags, vädret såg helt ok ut
men jisses vad det haglade och sen lös solen om vartannat.
Knepigt väder kan man väl säga men ute på 7 km var vi.

Igår firades sötingarna som fyllt 2 och 4, 
stannade över och åt en god middag.
Idag har jag tvättat pärlan och dammsög lite snabbt invändigt,
den var i stort behov av det.

Förresten, har du blivit lurad idag, eller kanske tom lurat någon?!
Min kusin Lollo försökte lura mig men jag kom på det i tid =) 

Nybliven fyraåring och en nybliven tvååring
 Cool sjal och gulligt diadem blev det till sötingarna
  Njuter av dom sista solstrålarna
Kaffe, cognac och vin, ska det vara så ska det

Nu har jag precis lagt på efter en facetimme med honey.
Dags att krypa ner och försöka sova !!

God natt 

3 kommentarer:

Frida sa...

Tack för allt i helgen <3
Alltid Lika mysigt att ha dig som natt gäst :p

Karin sa...

Hoppas huvudet är bättre idag!
Ha en skön dag och tack för allt!
Kram

Sandra sa...

Frida:
Det är jag som ska tacka, ni är guld värda <3

Karin:
Det är bättre, tack ;)
Tack skälv, är glad om jag kan hjälpa till minsta lilla !!
Kram