onsdag, september 14

Kli

Har åkt på en jäkla rethosta nu oxå, det kliar och irriterar i halsen
och är lite allmänt rosslig.
Och när det kliar i halsen så kliar det något så förbannat i mina öron,
jag blir galen på det !!
Men ska allt försöka mig på ett hårt boxpass med
Gabbi ikväll vid 19 ändå.
Känner för att ge järnet och det är ju bra =)

Det känns allt i kroppen efter träningen igår så lite måste jag ju
tagit i på egen hand =)
Sen hänger det nog i från coren i måndags för magen, bålen och
sidorna stränar det allt i + rygg, axlar och bröst.
Härlisch !!

Innan det ska jag ut till Väla och leka proffsfotograf och
fota Frida, Maria och Bengt till deras hemsida.
Får se om jag lyckas så till några bilder?!

Bara en timma kvar tills ungspannkakan ska ner i magen,
suger redan lite nu efter det !!

2 kommentarer:

malin sa...

hehe ja det är ju det som är lyxen med att gå hemma..göra det man vill ;)

hoppas det inte blir värre med halsen, krya på dej! =)

Anna sa...

Kör hårt, inget att förlora ;-) Eller också tar du reda på namn och addar på fejjan hihiii

Klart du får fråga! Jag jobbar på NLT