tisdag, september 13

Makrill

Hann med en timma i gymmet och körde ett gäng med övningar.
Kändes allt lite "ensamt" att gå själv med bara musik som sällskap.
Men jag gjorde det i alla fall och nu blir det nog lättare nästa gång?!
Hade hoppats att spanobjektet hade varit där så man kunde
haft något snyggt att kolla på men icke, typiskt.

Rattade hem och gjorde en snabbfix innan jag åkte ut till farmor
och grattade henne.
Det slank ner en pytteliten tårtbit, hade aldrig fått gå från bordet utan att ha
smakat på födelsedagstårtan så lika bra att "lyda" den äldra genrationen ;)
Visserligen sa farfar att jag var en redig tös att ta i,
haha ja han är skön med sina kommentarer.
Han frågar alltid om jag har träffat en ny kille oxå och jag svarar alltid nej.
Tråkigt men sant.
Han frågade även om jag skulle bli nunna,
haha det kanske vore något?! =)

Nu har jag sjunkit ner i soffan och kollar på "Idol".
Slängde i mig en burk med makrill, keso och en tomat.
Så smidigt när man har lärt sig äta just makrill, både nyttigt och gått.

Ska snart krypa ner i sängen och kolla klart på filmen "Never let me go"
som jag började på igår men stängde faktiskt av för att sova.
Den verkade bra i alla fall så får väl se om det är det.

God natt

4 kommentarer:

Hemma hos Elinor sa...

Äh, du hittar nog din drömprins snart. Den rätta kommer va värd att vänta på. Du får se det så :)

Anki sa...

Spanobjekt? Låter spännande, lycka till! Alltid trevligt att träna och ha lite ögongodis samtidigt!

Anna sa...

haha äldre är ju roliga alltså!
Spanobjekt!? Perfekt ju, mycket lättare att gå och träna då, be han om hjälp nästa gång ;-)

Sandra sa...

Anki:
Nja haha det är nog inte mer än ögongodis, det är ju inte så att jag kommer våga gå fram till honom direkt men kika kan man ju alltid göra ;)
Och skulle jag väl våga gå fram så gör jag väl bort mig totalt och så har man fru och tre ungar =)