lördag, september 3

Jag fixade det

Jag är inte helt nöjd med loppet för
jag har sprungit på bättre tid.
Hade som mål att jogga hela sträckan och komma
under timman.
Och det fixade jag så jag kanske får vara rätt så
nöjd med 58,44 ändå.
Det var grymt varmt och det är så segt
att springa då.
Men nu har man ju en kvalificerad tid till nästa år
och då ska tiden förbättras rejält :)
Stina sprang på 43,01 och kom in på plats 88
av 30 500 personer, riktigt bra prestation.
Min plats var 5135 så ändå helt ok.


Såhär fräscha var vi innan loppet men
det är vi inte nu kan jag säga :)
Men nu är vi tillbaka på Ekerö och ska ta
det riktigt lugnt ikväll med middag och vin.
Lagom soft :)

TJING

- Iphonebloggning

7 kommentarer:

Täng sa...

Bra jobbat! :) kram

Lotten sa...

Bra jobbat!! Jag är imponerad! :-)

Sandra sa...

Täng:
Tack ;)
Kram

Louise sa...

Oh bra kämpat! Jag skulle aldrig orka! Jag hade nog knipit 30 500 platsen!

Lena sa...

Göteborgsvarvet nästa !!! You go go go

Sandra sa...

Lena:
Nja det vet i fasen, en mil känns tillräckligt långt.
Men man ska aldrig säga aldrig =)

zandra sa...

bra jobbat!! du är grym=)