torsdag, september 8

Raka?!

Idag känns allt gårdagens träning i ryggen, axlarna och
i baksidan av armarna.
Så det är skönt att det står benövningar på schemat i eftermiddag
även om jag kan tänka mig att det blir ett tufft pass.

Men innan träningen så ska jag till frissan och klippa mig halv fyra.
Funderar på om man kanske skulle raka det lite grann på båda sidorna
men behålla luggen och barret mitt på huvudet?!
Vad tror du om det?!
Idag är det inte Therese som klipper utan Emma, får se vad hon tycker
eller om hon har något annat bättre förslag.

Denna frisyren är ju rätt lik den jag har nu fast man kortare
det ännu mer på båda sidorna isf?!

Då skulle man ju kunna göra en sådan här friss oxå.

Ja vi får se vad det blir, säg gärna vad du tycker,
vore kul med din åsikt =)

3 kommentarer:

malin sa...

tycker absolut du ska köra på att raka lite på sidorna det är skitsnyggt! =)

zandra sa...

go for it!! göörsnyggt=)

Anonym sa...

Hej hopp! Jag tror oxå på båda sidorna =).
Söt du är själv tycker jag inte att det har hänt så mycket :(. Men det är väl så att man inte ser på sig själv. Jag skulle kunna döda för att få dina lår och rumpa =) Jag ser att det händer grejer på dig me vännen so keep up the good work!!
Ja, jag kanske hänger på nästa vecka då iaf pumpen slutar ju inte förrän 19.30 på onsdag :(.
Oj detta blev långt, vill se en bild på nya frissen oxå!!
pok