torsdag, september 15

Lipen

Usch idag är den sådan där skitdag då allt och inget känns jobbigt...
Inget speciellt som har hänt liksom men en del saker kommer i kapp
och  saknaden av "grejer" som inte finns längre gör sig påminda.
Att det "krånglar" på jobbet gör inte det hela bättre.
Stod och slängde ihop en trave med pallar på rent vres förut och
var nära på att börja lipa.
Mens på ingång oxå, allt på en gång så hormonerna är i
ordentlig svallning verkar det som !!


Men solen skiner ute i alla fall.
Ogillar mig själv när jag klagar men vara bara tvungen att spy lite
galla så ska det nog vara bra med det sen =)
Är grymt sugen på ett glas rött och att krypa ner i soffan under en filt
med en herrans massa ljus tända och bara vara.
Lill-alkis, javisst det är jag det men jag står för det =)

Funderar på om jag ska släpa mig till gymmet eller om jag ska ta en
ordentlig promenad i friska luften efter jobbet?!
Kanske är brist på friskt syre i hjärnan som fattas när
man egentligen är van vid att få det men nu har man ju mest varit i gymmet.
Har ett par timmar till att bestämma mig på för först ska jag ha lunch
och ta en nap.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ger dig en bamsekram och hoppas på att du känner dig bättre i morgon! Ta du en promenad, det är den bästa medicinen :)
I love you! Kram

malin sa...

jag röstar för soffan! ;) fast det är klart med lite endorfiner i kroppen så brukar man ju bli piggare och må bättre så träning förstoch soffan sen kanske =)
ha det!