söndag, september 11

Slapparsöndag

Ligger fortfarande kvar i sängen.
Har lite ont i halsen och känner mig inte riktigt hundra.
Så här tänker jag ligga ett par timmar till och bara vara :)
Har pratat med moster Lotta en bra stund,
käkat gröt och lite lunch oxå.
Ska sätta på SATC 2 nu tänkte jag och burra in mig i täcket.



Ikväll ska jag hem till familjen på middag för att
fira pappa som fyller år idag.
GRATTIS pappa <3
Och grattis till faster Annika som oxå fyller idag =)

Blev ingen träning igår och tar det nog lugnt idag
oxå så man förhoppningsvis är fit for fight imorgon !!

- Iphonebloggning

5 kommentarer:

Jennie sa...

Krya på dig!

Jessi sa...

Inte bli sjuk nu!! Kryakram!!

Mimmi sa...

Krya på dig vännen!!! Kram

Sandra sa...

Jennie:
Tack !!

Mimmi:
Tack vännen ;)
Kram

ANNA sa...

Tackar :-) Det är Rayban solglasögon som dom bytt ut glasen i. Älskar kräftor, kan tänka mig att gå på en nästa helg igen ;)Skönt med slappar söndag, hoppas din helg varit toppen! Kram