onsdag, september 7

Onsdag

Hade inte mycket till energi på träningen i måndags
men skramlade fram lite mer tills igår.
Körde 10 min på crossen som uppvärmning,
sen lite mer än en timma i gymmet med Johanna.
Fokuserade på bröst och biceps igår och
det sög gött efter att ha lagt på lite mer än förut.
Sen avslutade jag med 30 min på crossen så ett rejält pass blev det !!
Det känns i armarna och bröstet idag vill jag lova =)

Duschade där uppe och åkte raka vägen till Källby för middag
hos Sara.
Åt god pannbiff och drack en slät kopp kaffe på det.
Sen var Sara gullig och hjälpte mig att färga håret,
lite svårt att göra det själv nu när man är så korthårig.
Eller ja funkar ju smidigt att göra det men frågan är ju bara hur mycket
som kommer utanför i nacken?!
Är allt lite fläckig i nyllet idag ändå men får väl skrubba i duschen ikväll.
Mysigt med en middagsdate i veckan !!

Bullade upp med en massa nyttig frukt här på jobbet igår.

Nu är det dags för frulle, päron med turkisk och kaffe !!


1 kommentar:

ANNA sa...

Tack söta du! Det samma till dig :-)