fredag, september 30

Sänggavel

Vet inte om jag är helt nöjd med min hemmagjorda sänggavel?!
Vad tycker du?!















Ställde dit dom och tänkte låta dom stå någon dag kanske
så jag vänjer mig eller i alla fall kan bestämma om jag ska ha kvar dom.
Känns inte som det blev riktigt så snyggt som jag hade hoppats.
Kanske kan man använda dom till något annat om det inte blir som sänggavel?!

Efter frulle ska jag pysa mot Skövde och vara med på mässan där på Ahlsell.
Kul att komma iväg lite, man kanske inte är lika smidig där i kassan som här
där man känner till dom flesta men skoj ändå.
En del leverantörer att tjöta med och just att göra något annat.

Sen blir det direkt till gymmet med Johanna.
Biceps och triceops är det dags för idag.
Känns allt rejält i bröstet idag efter gårdagens pass, härligt.
Dock tycker jag inte det händer något på kroppen men det är väl bara att hänga i.
Det brukar ju löna sig efter ett tag, förhoppningsvis i alla fall.
Om det inte gör det denna gången är det något fel på mig så bra som jag tycker
att jag sköter mig med både mat och träning?!
Har kört hårt sedan v. 34 så är inne på sjätte veckan nu
så snart borde det väl visa skillnad?!
Det gör det väl kanske om man tänker på vikterna man ökat sedan starten men
man vill ju se reslutat oxå.
Dags att ta tag i löpningen för det har ju visat sig funka förut.
Nog om träningsprat även om jag gillar´t =)

5 kommentarer:

Hemma hos Elinor sa...

Det blev allt fint :)
Vi (eller Linus) ska bygga en sängavel till oss längre fram om nu tiden räcker till allt. Haha.

Ha en fin fredag!

maggan sa...

Jag tyckte de blev bra! Pimpa upp dom med lite text över eller så kanske=) kram

virren Vårgårda sa...

Klä den med tyg,? om det känns för "hårt" Kram Virren

Anonym sa...

Jättefint!!

Sandra sa...

maggan:
=)
Ja det kan ju kanske vara något, får kika på det.
Kram

Virren:
Smart idé, får kika på det =)
Kram

Anonym:
Tack =)