torsdag, september 1

Turkiet 2:2

Här kommer resten av bildern från Turkietresan
trots dålig kommentering på förra semesterinlägget !!

På fredagskvällen träffade vi Günther, Annika, Uffe, Christel med många fler
hos oss för en tur fram på stan och ta en drink.
Jag, Jesper och Antonio stannade ute längst.
Shakade loss på dansgolvet på ett skönt disco till runt fyra.
 Kalle, Jesper, Valerie
 David, Bessi, Antonio
 Annika, Annika, Guljan
På lördagen var det kalas för den blivande 60 åringen
som vi redan sjöng för på fredagen.
Vi checkade in på deras hotell och umgicks med dom hela
kvällen/natten och en bit in på morgonen.
Vi var ett gäng som tog två taxibilar in vid 1 och
dansade och spelade biljard till 4.
Poolen från mitt och tjejerna rum.
Mådde allt lite kasst i början på morgonen men jag repade mig
lagom tills att vi sagt hej då och kommit till "vårat" place igen vid 14.
 Snyggebrorsan posar framför kameran ;)
 Jump !!
Halva poolen utanför =)
 Härlig färsk frukt som alltid stod på bordet
 Sista kortspelet innan avfärd hemåt
Lyckades allt få lite färg, fast brunare hade man nog kunnat bli.
Var i alla fall redig och smörjade in mig med "Hawaiian Tropical oil 20"
dom första fyra dagarna och forsatte med "HT 6" dom sista tre.
Brände mig aldrig utan fick en fin bränna istället.
 Här shakas det till turkisk musik i taxin till flyget, glada är dom i alla fall =)
 Köpte två träningströjor, ca 120 kr/st, bra pris

En av alla "Onepiece" som jag hade knökat ner i bagaget.
Jag var dock feg och köpte en svart till mig, är ju dumt att frångå
en vana =)

Det var allt från denna resan, TACK än en gång alla som var med och
speciellt pappa och Guljan för resan !!

6 kommentarer:

zandra sa...

gött att slippa bränna sig.. pch du va ju jätte brun när du kom hem=)

Louise sa...

Du ser ut att haft en underbar semester! :) Jag får väl försöka få med Calle till ikea istället för att sukta i en katalog :) Vi var där en fredag, så det kan ju ha varit därför det var lite tråkigt oxå.... Men annars hade vi det jättekul :)

Tina sa...

hade dom onepiece?? måste ha missat det totalt.., ja ja får väl ta nästa gång en åker dit då!! fina kort förresten å din blogg tycker jag är så kul å läsa, mycket uppdateringar å fina kort :) ha en skön dag!!

Anonym sa...

Ser så gött ut!
Brunare? Du är la inte klok, skulle bli glad om jag blev hälften så brun som du!
Kram

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Vi ska ju oxå till Turkiet så jag får väl försöka hitta mig en onepiece där.. vad kostar dom där btw?
Gött med billiga träningskläder oxå!
Kram

Sandra sa...

Tina:
Yes det fanns onepiece =)
Tror dom kostade 200-300 kr st, helt ok istället för minst 600, sen får vi väl se hur kvalitén är?
Tack vad gullig du är, kul att du gillar att kika in här =)
Kram