onsdag, augusti 31

Mör

Idag körde vi ett bra pass igen jag och Johanna.
Rygg och axlar + 40 min på crosstrainern.
Känner mig rätt mör i kroppen men vi bokade in ett sista gympass 
för denna veckan imorgon oxå.
Efter att ha bränt fläsk så stekte jag fläsk i solariet.
Hittade ett LTK-kort som det var en gratis solning på och det går ut imorgon
så bäst att passa på =)

Nu har jag landat i soffan efter en dusch, kvällsmat och tvättning.
Ska nog sätta på en film eller så blir det slötittande på tv:n och
hoppas på en tidig sänggång?!
Föresten så kolla på "Water for elephants" för den var riktigt bra.
Robert Pattinsson är ju inte tråkig att kolla på heller ;)

Idag blev det en omelett på två ägg, finncrisp med makrill och 
en skål med turkisk yoghurt och päron.

Hoppas du får en skön onsdagskväll !!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit en riktig gymbrud ju =).Ingen risk att jag ska tyna bort, på denna kroppen finns det att ta av!

Sov så gott!
Och ha det så gött på gymmet i morgon med. Måste oxå ta mig dit!

Pok

Emma sa...

Jag ska träna imorgon för första gången på länge :)
Kicka in och säg vilka bågar som passar mig bäst :)

Frida sa...

Jag säger juh att han ÄR snygg :p

Fast jag tyckte filma va lite för gullig....

Jessi sa...

Inte för att va sån men det där ser mer ut som äggröra än omelett... ;)
Och jag verkar va den enda i hela världen som inte tycker R. Pattinson är snygg, men jag kanske är för gammal!
Ha det gôtt, snart är det helg!!
Kram