fredag, augusti 12

Morgonjogg

Kvällen igår i Stadsträdgården med Johanna var mysig.
Käkade sallad, drack en öl eller två, tjötade och lyssnade på bra musik.
Johan Örjansson, Patrik Isaksson och Erik Hassle, alla tre var riktigt bra.
Den första hade jag aldrig hört förut men har lyssnat lite nu på morgonen och 
gillar det jag hört än så länge.



Cyklade hem och la mig tillrätta i soffan och kollade på "Definitely, Maybe",
en småmysig film.
Fattar inte varför man ska envisas med att kolla på romantiska komedier 
och bli helt sentimental för att man själv inte har "det där"?!

Vaknade redan vid 9 så jag har hunnit med en joggingrunda på 5 km.
Gick lite segare idag för benen är rätt så stumma från i onsdags men helt ok ändå.
27 min tror jag det tog, gps krånglade som vanligt, funkar inte så bra i skogen 
men det borde blivit något sådant.

Nu har jag duschat och käkat en god frulle med yoghurt, melon, 
äggröra, mackor och kaffe så nu borde jag stå mig ett tag.
Ska gå ner och lägga mig i trädgården och läsa en stund tänkte jag,
himlen är klarblå så bäst att passa på !!


2 kommentarer:

Anna sa...

haha ja man får ju försöka ibland, men Peter slår mig med hästlängder med att fixa romantiska grejer :-)

Visst va han Johan bra som var först igår!! Aldrig hört talas om han. Nu ska jag oxå va hurtig och åka till Råda och gå. Du får ha en fortsatt bra dag. Kram

Jessi sa...

Visst är det bra att det ordnas lite i Stadsträdgården? Har inte varit där i sommar dock, desto mer i fjol.
Ha en skön helg!
Kram