fredag, augusti 26

Ser konstigt

Usch vad obehagligt, synen är lite suddig på höger öga...
Kom precis nu, förhoppningsvis försvinner det lika fort som det kom?!
Känner mig alldeles vimmelkantig.
Hade tänkt ge mig ut på milen, eller ja fyra varv i Stenportspåret direkt efter jobbet.
Har med mig kläderna hit men nu vet i fasen om jag fixar det,
yrseln måste försvinna först tror jag för annars blir det nog jobbigt.
Ja vi får väl se hur det blir, en timma kvar än så !!
I går efter jobbet fixade jag med spotify i nya mobilen,
lyckades tillslut fått synca med datorn så mina listor kom över.
Sen blev det en långpromenad på 1.03 drygt 7 km tror jag väl.
Riktig skön promenad med lite sällskap i form av moster Lotta i telefonen i 40 min =)

Sen blev det en softarkväll, la mig och blegade på romantisk komedi och pinade
mig själv i brist på romantik i mitt egna liv.
Nä jag är inte bitter, bara lite just då men nu har det gått över igen =)

Ikväll ska jag ut till moster & co i Gillstad och äta och umgås.
Har inte setts eller nästan pratats på flera veckor så det ska bli skoj.
Ska nog ta min "moffardag" idag för denna veckan, är sugen på godis ikväll =)
Ska försöka hålla mig till en sådan varje vecka
så man håller sig lite nyttigheter resten av dagarna.

Dags att känna efter om man mäktar med en joggingtur?!

Trevlig helg på dig !!


1 kommentar:

Anonym sa...

Urs hoppas det gick bort. När jag ser suddigt brukar jag få migrän och det hoppas jag att du slipper!
Såg på fb att du hade varit ute och sprungit. Du är inte klok i denna tunga luft.

Han ändrade sig på jobbet så nu ska jag få nytt schema! Ringde allt till facket i morse men han jag skulle prata med var inte där.

Jag ringer och bokar in mig på passet på måndag då. Hoppas jag inte blir sjukare bara har åkt på en jäkla förkylning :(

Ha en mysig kväll
pok