söndag, augusti 14

Turkiet

Hade en trevlig kväll i Söne igår på kräftskivan.
Åt egenfångade kräftor, sallad, kött, drack snaps och tjötade.
Liftade med syster in strax efter 23.
La mig och kollade på en film för jag var inte alls trött men det blev jag mitt i filmen
men sen fastnade jag ändå och höll mig vaken.
Kollade på "Beautiful boy", en hemsk film men rätt så bra.

Här är frullen intagen, gjorde en stadig så jag ska stå mig ett tag.
Ska fixa till mig, kolla över resväskan och se vad jag faktiskt kan lägga ur
som jag vet att jag inte ens kommer att använda?!
Eftersom vi ska bo hos Guljans mamma och pappa i lägenhet dom första dagarna
så finns det tillgång till tvättmaskin så bättre att ta med det man vill.
Har ju kanske tänkt att shoppa lite oxå, har fått nys om lite bra och billiga saker
och då måste det ju få plats på hemvägen =)
Det ser ut som vi ska hooka upp med resten av gänget och bo på hotell dom
två sista dagarna och fira Günther som fyller jämt.
Ska bli fantastiskt skönt att komma iväg, sola, bada, läsa, umgås och göra utflykter.
Är väl relativt solsäkert så här ska njutas =)

Gänget kommer och plockar upp mig vid 13.30 för färd mot Landvetter.
Nu är det dags att fixa iordning allt !!
Får se om jag kan/hinner/orkar blogga där nere i värmen annars ses vi när jag
kommer hem om en vecka.


Ha det bäst här hemma !!
KRAM


12 kommentarer:

mallan sa...

Sjuuukt avis på dig! Må gott å njut! Kram

Sandra sa...

mallan:
Hihi ska njuta för dig oxå ;)
Kram

Nadja sa...

Hoppas du får en toppen semester!! kram

Sandra sa...

Nadja:
Tack det hoppas jag med =)
Kram

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ha det nu så underbart!!
kram

Anna sa...

Ja jag får hoppas tomten ser min önskan om kamera :)

Du får ha en superbra resa och semester! kram

malin sa...

ha det riktigt gött! fy vad sugen man blir på att åka till solen och värmen ;P

Jessi sa...

Ha det riktigt gôtt!!

Jessica sa...

åh vad härligt att åka utomlands. Där är det garanterat bättre väder än här! =) Ha det så himla gött!

Lotten sa...

Ha en underbar semester nu! Jag är avis!! :-)
Kram

Virren Vårgårda sa...

Vi åker inte förrän om några veckor...må gött.

Sandra sa...

Tack alla, ska ha det gött, lovar :)
Ha det bra hemma !!
Kram