måndag, augusti 22

Komma igång

Då var man hemma igen.
Landade en timma tidigare så vi var hemma "redan" klockan fyra i morse.
Men valde att ta lite sovmorgon ändå till nio och sen åkte jag till jobbet.
Har varit en skön dag, handlade till kylskåpet och tjötade med massa kunder
och kollegor som jag faktiskt har saknat =)

Cyklade hem till Johanna på en kopp kaffe och "onepiece"-leverans.
Hade tänkt åka hem och päsa i ett par timmar men härligt att umgås oxå.
Sen var första passet på Korpen inbokat med Karin klockan.19.15,
funktionell träning på 45 min.
Ett riktigt bra pass men mycket mage och lite puls, var precis genomsvett efteråt.
Hade lite mer att ge så det blev en kort joggingtur på 3,6 km,
bättre än inget men var så himla hungrig så orkade inte mer.
Har börjat veckan med en riktigt bra matdag.
- Gröt med solhavredryck till frulle, fattades ett ägg men hann inte koka det.
- En köttskiva med stekta grönsaker till lunch.
- Kesella kvarg och ett äpple till mellanmål + en banan innan träningen
- Tre kokta ägg + kesella kvarg med ett halv äpple nu efter träningen
Måste komma ur sockerbegäret och dra ner på vissa saker även om jag 
absolut ska "unna" mig ibland men inte så mycket som dom senaste månaderna.
Nu kör vi !!


Måste passa på att tacka pappa och Guljan för resan, 
verkligen uppskattat och jätteskoj.
Ett stort tack till David och Bessi som lät oss bo där och bjöd på god mat.
Och resten av familjen som var med och alla vännerna så klart, tack <3
Kommer komma ett inlägg mer bilder ifrån resan oxå men det orkar jag inte idag.
Nu ska jag hänga upp en tvätt och krypa ner och läsa en stund.

God natt 


1 kommentar:

Anna sa...

Välkommen hem :) Ser ju ut som ni haft en toppen resa!

Visst får man en liten nytändning för träningen på hösten.
Jag ska köpa gymkort på tor sen jävlar haha..Ha en bra dag!